Studio Urody PRIMADONNA Łódź

REGULAMIN

Umówienie się na wizytę jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

 

REZERWACJA WIZYT

  1. Zapisy na wizyty realizowane są wyłącznie telefonicznie (lub SMS) pod nr 602-697-031
  2. Nie prowadzimy zapisów przez Messenger i Facebook
  3. Z uwagi na bezpieczeństwo – prosimy o nieprzychodzenie na wizyty z dziećmi. Zwłaszcza jeśli zabieg przewidywany jest na więcej niż 30 minut. W salonie znajdują się potencjalnie niebezpieczne narzędzia, chemikalia oraz płyny wykazujące właściwości żrące, lub silnie drażniące skórę.
  4. W przypadku chęci wykonania innego zabiegu niż umówiony – prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny

 

WPŁATA ZADATKU

  1. Aby umówić się na zabieg konieczna jest wpłata zadatku na nr konta 04 1140 2004 0000 3402 4631 9955 (dane do przelewu: Wioleta Gruszka). W tytule przelewu należy wpisać: Imię i nazwisko osoby zapisanej, nr kontaktowy oraz datę i godzinę wizyty.
  2. Wysokość zadatku jest zależna od planowanego czasu trwania umawianej wizyty i wynosi od 30 do 150 zł.
  3. Zadatek należy wpłacić w ciągu 24 godzin od momentu zapisu- następnie przesłać screen potwierdzenia wpłaty mms-em na nr 602-697-031. W przypadku braku wpłaty w terminie, wizyta zostaje anulowana.
  4. W dniu wizyty zadatek, jest odliczany od ceny zabiegu, lub przechodzi na poczet kolejnej wizyty.
  5. Zadatek nie podlega zwrotowi, jeśli klient/ka: nie stawi się na wyznaczoną wizytę bez wcześniejszego powiadomienia lub nie dokona anulacji lub zmiany terminu wizyty z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem
  6. Zadatek podlega zwrotowi, jeśli klient/ka: rezygnuje całkowicie z wizyty i informuje o tym minimum 24 godziny przed wyznaczonym terminem
  7. W przypadku zmiany terminu wizyty z zachowaniem minimum 24 godzinnego wyprzedzenia, zadatek przechodzi na poczet kolejnej rezerwacji

 

WIZYTY POZA GODZINAMI OTWARCIA

  1. Wizyty poza godzinami otwarcia są dodatkowo płatne +30% w stosunku do ceny regularnej, podanej w cenniku na stronie www.prima-donna.pl. Wyjątkiem jest kiedy propozycja takiej wizyty wychodzi ze strony salonu.

 

PŁATNOŚCI

  1. Wyłącznie gotówką na miejscu w salonie.
  2. Brak możliwości płacenia kartą.

 

OGÓLNE

  1. Prosimy o punktualność. Przychodzenie przed czasem również nie jest wskazane. Spóźnienie powoduje skrócenie czasu wizyty, co nie wiąże się z obniżeniem kosztów.
  2. Dla komfortu naszych pacjentek, podczas wykonywania zabiegów nie korzystamy z telefonu komórkowego – prosimy zatem od cierpliwość osoby dzwoniące. Oddzwaniamy najszybciej jak to możliwe
  1. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z przeciwwskazaniami do wykonania wybranego zabiegu przed wyznaczeniem terminu wizyty. Informacje dot. przeciwwskazań opisane są na www.prima-donna.pl

 

 

ZABIEGI MEDYCYNY ESTETYCZNEJ

  1. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z przeciwwskazaniami do wykonania zabiegu przed wyznaczeniem terminu wizyty. Informacje dot. przeciwskazań opisane są na www.prima-donna.pl
  1. Z uwagi na bezpieczeństwo pacjenta – nie ma możliwości podziału ampułki na więcej niż jedna osobę.
  2. Darmowa wizyta kontrolna po botoksie (z możliwością wykonania korekty) – w przypadku niestawiennictwa w umówionym terminie – staje się wizytą płatną.

 

MAKIJAŻ PERMANENTNY

  1. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z przeciwwskazaniami do wykonania zabiegu przed wyznaczeniem terminu wizyty. Informacje dot. przeciwskazań opisane są na www.prima-donna.pl
  2. Darmowa korekta po 1 zabiegu, musi odbyć się - nie później niż 12 tygodni od momentu pierwszej pigmentacji. W przeciwnym wypadku, zabieg jest traktowany jako dopigmentowanie i kosztuje 50% ceny zabiegu.
  3. Termin wizyty darmowej korekty można zmienić/odwołać nie później niż 24 godziny przed zabiegiem – w przeciwnym wypadku, kolejny termin korekty będzie płatny 100 zł (konieczna wpłata zadatku minimum 50 zł)

 

STYLIZACJA RZĘS:

  1. Prosimy o dokładne wymycie rzęs przed wizytą
  2. Salon zastrzega sobie prawo odmowy uzupełnienia rzęs po innej stylistce.
  3. Prosimy o niekorzystanie z telefonów komórkowych w trakcie zabiegu.
  4. Klient zobowiązany jest to zapoznania się z treścią ulotki dot. pielęgnacji rzęs przedłużonych. W przypadku niezastosowania się do jej treści – reklamacja nie może zostać uwzględniona.
  5. Kawa oraz napoje energetyczne nie są wskazane w dniu zabiegu – powodują niekontrolowane drżenie powiek.
  6. Henna na rzęsy nie powinna być wykonywana tuż przed zabiegiem – może to źle wpłynąć na trwałość aplikacji (najlepiej odczekać min. 5 dni)
  7. Reklamacje dotyczące trwałości rzęs, są rozpatrywane do 5 dni od momentu wykonania zabiegu. Po upływie 10 dni nie ma już możliwości wykonania darmowej „poprawki”.

 

BONY PODARUNKOWE

  1. Obowiązuje data ważności z możliwością przedłużenia (brak możliwości realizacji po terminie).
  2. Bon może wykorzystać jedynie osoba obdarowana, czyli ta na która ten bon jest wypisany.

 

REALIZACJA WYGRANEJ W KONKURSIE

  1. Termin zabiegu można zmienić/odwołać najpóźniej 24 godziny przed planowaną wizytą – w przeciwnym wypadku nagroda przepada i zabieg staje się zabiegiem pełnopłatnym
  2. Nie ma możliwości wykorzystania wygranej po terminie ważności podanym w regulaminie konkursu

Znajdź nas na:

Kontakt:

tel. 602-697-031

Lokalizacja:

Czynne w godzinach:

Pon. - Pt. 8-18

Sob.  8-14

Adres:

ul. Lucerniana 80,

95-030 Stara Gadka

koło Łodzi